قیمت و مشخصات تلویزیون 75 اینچ کیولد سامسونگ Q70a

تبلیغات

قیمت و مشخصات تلویزیون 75 اینچ کیولد سامسونگ Q70a

یکی دیگر از مواردی که در بحث طراحی تلويزيون كيولد سامسونگ 75Q70A وجود دارد ، کمک گرفتن از طراحی مینیمالیستی است. امروزه این نوع طراحی در محصولات خانگی بیشتر به چشم می خورد و کاربرد آن در تلویزیون های رده بالای سامسونگ نیز توانسته جلوه ای بهتر را ایجاد کند. طراحی شیک AirSlim، تلویزیون کیولد سامسونگ 75Q70A را به مکمل هر خانه ای تبدیل کرده است. تلویزیون Samsung Q70A با ضخامت فقط 27 میلی متر ، از نمای فوق العاده نازکی برخوردار است و به گونه ای طراحی شده است.

پورت های تلویزیون 75 اینچ سامسونگ Q70a

شما با داشتن تلویزیون کیولد فورکی سامسونگ علاوه بر اینکه تصویری یا کیفیت بالا و مجموعه ای از امکانات به روز را در اختیار خواهید داشت ، می توانید در عین حال سلامتی فیزیکی خود را نیز بهبود بخشید. این مزیت برای افرادی که به سلامتی خود اهمیت زیادی می دهند می تواند یک نقطه قوت بسیار مهم در تلویزیون کیولد 75Q70A به حساب آید. در دسترس بودن ارائه دهندگان خدمات ورزشی ، ممکن است بسته به کشور و منطقه متفاوت باشد.

تلویزیون سامسونگ مدل 65qn90a

تلویزیون سامسونگ Q70A سری است که در رده بالاتر از تلویزیون های Q60A قرار می گیرد. در ادامه به مقایسه تلویزیون سامسونگ Q70A و Q60A می پردازیم با ما همراه باشید. رقابت در تولید تلویزیون‌ها در تمامی بخش‌های تولید این محصولات به چشم می‌خورد. اولین گزینه‌ای که بیش از همه به خودنمایی می‌کند، طراحی به کار رفته در ساخت این محصولات است. سامسونگ برای اینکه از قافله‌ی تولید تلویزیون‌های خوش‌تراش عقب نیفتد، دست به تولید تلویزیون سامسونگ مدل 75Q70R زده است. فناوری HDR1000 در تلویزیون های QLED سامسونگ، HDR1000 در واقع جدید ترین و HDR ارائه شده است.

با توجه به امتیازات فروشگاه اینترنتی دوزین کالا که در لینک به آن ها اشاره کردیم ، این فروشگاه خرید اینترنتی آسان و مطمئن را برای شما به صورت کامل فراهم می کند. به عنوان مثال ، حالت های فیلم ، بازی ها ، حالت های پویا بر این اصل کار می کنند. به دلیل تغییرات شدید قیمت ارز و موجودی ، لطفا قبل از خرید حتما با مشاورین سایت تماس بگیرید . اگر این محصول را قبلا از نیتاکالا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. فناوری محافظت سه گانه در تلویزیون QLED سامسونگ Q70A بکار گرفته شده است که با نام اختصاری Triple Protection شناخته می شود . این فناوری تلویزیون شما را برابر نوسانات برق، رطوبت محیط و رعد و برق محافظت می کند.

نقد و بررسی تلویزیون Qled سامسونگ مدل Q70a

اگر بخواهیم در مورد تمام تکنولوژی ها و امکانات این تلویزیون سامسونگ توضیحاتی را در همین سطر ادامه دهیم بی شک امری امکان پذیر نخواهد بود پس برای اطلاع و آگاهی بیشتر پیشنهاد می دهیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید. تلویزیون 2021 سامسونگ 75Q70A هوشمند است و از سیستم عامل Tizen 6.0 پشتیبانی میکند. این نسخه نسبت به نسخه قبلی در تلویزیون های 2020 سامسونگ ارتقا پیدا کرده است.

این امکان را برای کاربران خود فراهم می کند که صفحه نمایش را به دو بخش تقسیم می کند تا از یک طرف محتوای موبایل را تماشا کنید و از طرف دیگر به وب گردی یا بازی یا دیدن اخبار و موسیقی بپردازید. با استفاده از این فناوری شما همچنین می توانید محتوای موبایل خود را در صفحه نمایش بزرگ مشاهده کنید و از دیدن آن لذت ببرید. تلویزیون سامسونگ 85Q60T با کیفیت تصویر 4K، پنل VA، تکنولوژی QLED، سرعت رفرش تصویر 120 هرتز، پردازنده تصویر Quantum Processor Lite و پشتیبانی از استاندارد Quantum HDR تصاویری... تلویزیون سامسونگ 75Q60T با کیفیت تصویر 4K، پنل VA، تکنولوژی QLED، سرعت رفرش تصویر 120 هرتز، پردازنده تصویر Quantum Processor Lite و پشتیبانی از استاندارد Quantum HDR تصاویری... شما می توانید در این تلویزیون به صورت هم زمان دو تصویر را داشته باشید.

مدل های مشابه 2021

کیفیت صدا افزایش می دهد و صدای بهینه و فراگیر را در اختیار شما قرار می دهد. کنتراست تصاویر کاملا بهبود می یابد که باعث می شود جزئیات صحنه ها را به خوی برای شما به نمایش بگذارد. این برنامه فعالیت، تغذیه، اطلاعات استرس، ضربان قلب و خواب شما را دنبال می‌کند و بر اساس پیشرفتتان برای شما نظر می‌دهد. برای مشاهده سایر تلویزیون های موجود در فروبشگاه اینترنتی بانه شاپ بر روی اینلینک کلیک نمایید.

فقط کافی است که با کارشناسان فروش و واحد فروش ما تماس حاصل بفرمایید. و کارت و دفترچه گارانتی ارسال خواهند شد، در این صورت مشتری محتمل پرداخت هزینه اضافی گارانتی خواهد شد البته میتواند از مزایایی مانند نصب محصول توسط نصاب های شرکت و خدمات پس از فروش استفاده کند. به دلیل نوسانات ارز قیمت ها ممکن است تغییر کرده باشند، برای اطلاع از قیمت به روز محصولات با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید یا واتساپ پیام بفرستید. شما می توانید تمام محتوای کامپیوتر ، لپ تاپ و موبایل خود را بر روی این تلویزیون صفحه بزرگ قرار دهید و از تماشای انها در چنین تلویزیون با کیفیتی لذت ببرید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی سون کالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

بدون توجه به اینکه در چه ساعتی از روز در حال تماشای چه محتوایی هستید؛ یک تصویر عالی و کامل را تجربه کنید. با این وجود در صورت کم و زیاد شدن روشنایی در اوقات مختلف روز تلویزیون با تمام قوا تصاویر عالی را متناسب با محیط ارائه می دهد. استفاده از این دستیارها زندگی شما را ساده تر می کنند به عنوان مثال نیازی نیست درست روبروی تلویزیون بنشینید و کنترل را روبروی تلویزیون بگیرید از هر گوشه اتاق می توانید به تلویزیون دستور بدهید صدا را زیاد کند،یوتیوبرا برای شما باز کند و دنبال فیلم مورد علاقه تان بگردید. صحبت از وب گردی و فیلم شد جالب است بدانید که سامسونگ در این تلویزیون کیولد سال 2021 یک سرویس رایگان اشتراک فیلم را در اختیارتان قرار داده است که سامسونگ تی وی پلاس نام دارد .

با بهره‌گیری از فناوری Motion Xcelerator Turbo+ و ارمغان تصاویری بدون تاری و پرش قادر خواهید بود در جریان بازی هر دشمن را تسخیر کنید حتی زمانی که سرعت سر به فلک کشیده است. بازی فوق العاده بدون خبری از تاخیر و تاری یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این تلویزیون است. برای دیدن جزئیات بیشتر در یک تصویر نیاز است که رزولوشن آن تصویر، افزایش پیدا کند. شرکت سامسونگ در تلویزیون QLED هوشمند 4k سامسونگ مدل 75Q70R خود برای این امر از فناوری 4K کمک می گیرد. فناوری 4K قادر است، رزولوشن تصاویر را به 4 برابر FULL HD برساند، که این مسئله یعنی تعداد پیکسل های تصویر نیز 4 برابر می شوند. وجود رزولوشن 3840×2160 در تصویر به کاربر کمک می کند جزئیات بیشتری را در تصویر مشاهده کند.




برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.